RETURN POLICY

by - November 07, 2018



RETURN POLICY

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera pengguna cosmoderm semua. Alhamdulillah. Website rasmi bagi cosmodermcare sudah siap sepenuhnya untuk rujukan ramai. Tapi ada beberapa polisi untuk pasa pengguna ikut ye. Alaaaa, tak susah pun. Hehehe.


1. Nurul tidak menerima pertukaran untuk item yang sudah dijual.

2. Semua item telah mengalami pemeriksaan kualiti standard yang tinggi dan Nurul menganggap tiada sebarang kelemahan serius dalam produk cosmoderm. Nurul hanya akan menerima pulangan bagi produk yang rosak dalam tempoh 7 hari selepas penerimaan sahaja.

3. Untuk pemulangan item, sila hubungi Nurul 017-357 5871 atau boleh je pm mana-mana sosial media Nurul untuk Nurul get back dekat korang.

4. Tiada pembayaran balik yang dibenarkan. Pembeli akan bertanggungjawab ke atas apa-apa pos pulangan yang ditanggung.



Okay, sekian sahaja return policy rasmi cosmodermcare. Semoga tiada sebarang kemusykilan lagi ye lepas ni.




You May Also Like

0 comments