FAQ SESSION | DEKAT MANA BOLEH DAPAT PRODUK COSMODERM ?

by - November 07, 2018

FAQ SESSION | DEKAT MANA BOLEH DAPAT PRODUK COSMODERM ? | Assalammualaikum wbt. Untuk yang baru pertama kali nak guna cosmoderm ni, mungkin keliru dekat mana boleh dapatkan produk cosmoderm ni kan?


Yeahhhh ! Sebelum tu nak ucapkan tahniah kerana awak yang berada di sini membuat pilihan yang bijak untuk memilih skincare dan bodycare yang selamat. Memandangkan sekarang ni kemain banyak lagi skincare yang bersepah dekat luar sana. Tinggal kita je yang kena pandai pilih.

Tapi ingat ye, jangan sesekali korang gunakan skincare yang boleh buatkan kulit muka korang breakout teruk ! Ramai customer Nurul yang datang dekat Nurul bagitahu muka breakout lepas guna skincare lama. Takpe, Nurul pun pernah alami isu sama macam korang. So, tak perlu risau untuk pulihkan balik.

Yang penting, kena ada usaha dan sabar ye. Kalau malas-malas tu, Nurul tak tahu la nak cakap macam mana. Hehehe.


FAQ SESSION

Dekat mana boleh dapat produk cosmoderm? Alaaa, jawapan senang je awokkk. Hehehe. Nurul kan agent cosmoderm. Jadi, korang boleh dapatkan dekat Nurul. Dan Nurul pun ada COD untuk yang berada di sekitar puchong ye.

"Macam mana nak beli dekat luar?"


Okay, yang itu korang boleh beli di farmasi yang terdekat. Tapi kena ingat ye, bukan semua ada dekat farmasi. Tapi dengan Nurul, semua rangkaian produk cosmoderm ada. Melainkan dah sold out la ye. hehehe.

Dan, pembelian dengan Nurul, korang akan dapat free consultation. Fuhhh ~ Consultation ni sangat penting untuk produk kecantikan ye. Jangan pakai tibai je guna. Karang salah guna, korang juga yang merana. Lepas tu mula lah nak menyalahkan produk. Jangan k. Consultation tu penting. Sebab itu lah pentingnya pembelian dengan agent. Membolehkan korang buat rujukan kalau korang tak tahu apa-apa. Tapi free consultation tu akan diberi selepas korang buat pembelian ye.


So, dah tahu kan nak dapatkan cosmoderm dekat mana? Selamat menjadi pengguna setia cosmoderm ! ^^



You May Also Like

0 comments