SET KAWALAN MINYAK TEA TREE OIL COSMODERM

by - November 07, 2018

SET KAWALAN MINYAK TEA TREE OIL COSMODERM | Assalammualaikum wbt. Hokayyy, pasti ramai yang excited kan nak tahu apa produk cosmoderm ni. Hehehe. Dan paling bestnya, produk cosmoderm ni ada untuk set tau ! Memang lengkap lah keperluan skincare korang tu.

Entri kali ni Nurul akan share dengan korang keperluan untuk set kawalan minyak tea tree oil cosmoderm ni ye. Stay tune ~



SET KAWALAN MINYAK TEA TREE OIL COSMODERM

  • Sesuai untuk kulit berminyak.

LANGKAH PENGGUNAAN

Langkah 1 : Bersih

Tea tree oil facial cleanser membantu korang membersihkan minyak, debu, pori tersumbat dan kawal minyak untuk kurangkan jerawat.

Haaaa. Memang sesuai sangat lah pada sesiapa yang ada masalah breakout selepas penggunaan skincare lama.


Lankah 2 : Detox

Tea tree oil purifying mask membantu untuk membersihkan pori tersumbat, mengeringkan jerawat dan menyerap minyak yang berlebihan ke seluruh muka. Biarkan mask tu selama 15 hingga 20 minit. Korang cuma gunakan mask ni seminggu 2-3 kali je ye.


Langkah 3 : Segar

Tea tree oil clarifying toning lotion membantu untuk merawat jerawat, membersih bakteria dan lebihan minyak dekat muka korang yang merimaskan tu. Sapukan ke seluruh muka dengan menggunakan kapas yang bersih !

Ini penting. Jangan korang tibai pakai kapas yang dah berhabuk ye. Makin teruk muka tu nanti.


Langkah 4 : Rawat

Tea tree oil control serum membantu membersihkan pori tersumbat, mengawal pengeluaran minyak dan mengurangkan jerawat. Sapu ke atas seluruh muka dua kali sehari.


Langkah 5 : Lembap

Tea tree oil day and night moisturizer adalah pelembap ringan yang sesuai untuk kulit berminyak serta bertindak sebagai tabir suria. So, tak ada lah masalah sunburn lagi lepas ni. Hehehe. Korang bebas buat aktiviti outdoor kegemaran korang.


Tu lah dia kegunaan untuk set kawalan minyak. Ini merupakan info je ye. Mana tahu korang tengah dok mengodek google untuk cari info. Ni haaa info lengkap untuk korang. Hehehe. Then, mesti lah nak tahu harga kan? Jeng jeng jeng ~




Harga asal : RM113.50

Harga set hanya untuk korang : RM95.00 (exclude postage)



PEMBELIAN BOLEH DIBUAT MELALUI :-

WHATSAPP : 017-357 5871 (NURUL)






You May Also Like

0 comments